Interaktivní prodejna Suppakids: Originální zdroj zábavy pro malé zákazníky

INTERIÉR Autor:
Interaktivní prodejna Suppakids. | Foto: rok-office.com

Internetové obchody i kamenné prodejny se snaží své potenciální zákazníky zaujmout ledasčím. Ovšem jakýmsi základem, na který vsází řada moderně smýšlejících obchodníků, je zejména zajímavě navržené nákupní prostředí, v němž by se každý zákazník měl cítit pokud možno co nejlépe. Mnoho prodejců se snaží cílit nejen na dospělé, ale rovněž i na dětské zákazníky. Ukázkovým příkladem je například jedna německá prodejna s dětskou obuví, která si pro malé klienty připravila interaktivní prodejní plochu.

Nakupování, které děti bude konečně bavit

Spousta dětí považuje nakupování za nezáživnou a neoblíbenou činnost, což se ostatně nebojí dát patřičně najevo – nejčastěji svým zlobením. Právě tato nepříjemná situace, kterou okusil snad každý rodič, se stala inspirací pro architekty z návrhářského studia ROK, kteří pro značku Suppakids na základě požadavků vytvořili variabilní nákupní plochu: „Neexistuje moc dětí, které by milovaly nakupování nových bot, ale známe spoustu dětí, které milují hraní her.“ Designéři z ROK studia považují především malé děti za nejvděčnější klienty, které řadu věcí přijímají s nefalšovanou radostí, což je pochopitelně ohromná výhoda. Podle jejich názorů je proto zapotřebí věnovat jim více pozornosti a obklopit je nápaditým prostředím, které je bude zajímat, zapojí je do děje, a díky němuž se budou neustále rozvíjet.

Interaktivní prodejna Suppakids.  |  Foto: rok-office.com

Úžasný design oslní malé i velké příznivce

Pověření designéři použili pro vystavený regál kovovou nosnou konstrukci, která je zčásti krytá překližkou. Celá prodejní stěna je primárně laděna do přírodních dřevěných tónů, jež místy kontrastují s barevnými krycími díly, které jsou vzájemně zaměnitelné. Hlavním cílem bylo dosáhnout vizuálně přitažlivého, jasného a přívětivého designu. Z toho důvodu se proto návrháři rozhodli vsadit na kombinaci dřeva, geometrických tvarů a dobře zvoleného osvětlení. Prodejna Suppakids Sneaker Boutique, která se zaměřuje na prodej obuvi pro děti a teenagery, může být s konečným výsledkem opravdu spokojená a její malí zákazníci nevyjímaje. A pokud i vás interaktivní prodejna zaujala, a pojedete třeba někdy kolem německého Stuttgartu, pak ji určitě neváhejte navštívit 🙂

 

Zdroj: rok-office.com, freshome.com  |  Foto: rok-office.com


Tagy: , ,


 

Můžeš zde zanechat svůj komentář

TOPlist